Zamów przed godz. 16:00, we wtorek 16. grudnia - otrzymaj przed świętami
365-dniowa polityka zwrotów z dowolnej przyczyny
Dostawa 19 zł - Bezpłatna ponad 149 zł
i
22 307 80 55 - (dni robocze w godz. 09:00 - 17:00)
Wszystkie akcesoria
Dopasuj akcesoria
Biżuteria
Torby i portfele
Wyniki wyszukiwania: ""
Zamów przed godz. 16:00, we wtorek 16. grudnia - otrzymaj przed świętami
Zamów przed godz. 16:00, we wtorek 16. grudnia - otrzymaj przed świętami
Dostawa 19 zł - Bezpłatna ponad 149 zł
i
Trendhim
×
Język:
Wszystkie kategorie
Bransoletki
Golenie
Kapelusze
Kolczyki
Koszule
Krawaty
Muszki
Naszyjniki
Okulary przeciwsłoneczne
Paski
Pielęgnacja brody
Pierścionki
Portfele
Poszetki
Rękawiczki
Spinki do krawatów
Spinki do mankietów
Szaliki
Szelki
Szpilki do marynarki
Torby
Zegarki
22 307 80 55
Dni robocze w godz. 09:00 - 17:00
Zniżki i inspiracje

Otrzymuj nasz newsletter raz lub dwa razy w tygodniu.

Okazjonalne zniżki do 50% wyłącznie dla odbiorców newslettera.

Zainspiruj się

Dostawa

Wciąż nie otrzymałem mojego zamówieniaMamy nadzieję, że znajdziesz w sobie jeszcze odrobinę cierpliwości, jeżeli faktycznie nastąpiło niewielkie opóźnienie - niestety czasem się one zdarzają i są sp...Przeczytaj więcej Kiedy moje zamówienie do mnie dotrze?Sprawdź, czy w e-mailu pt. "Zamówienie zostało wysłane" znajduje się numer umożliwiający śledzenie Twojej przesyłki. Jeżeli otrzymałeś ten numer, przejdź do Jak...Przeczytaj więcej Jak działa śledzenie przesyłek?Sprawdź, czy w e-mailu pt. "Zamówienie zostało wysłane" znajduje się numer umożliwiający śledzenie Twojej przesyłki. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zap...Przeczytaj więcej Otrzymałem uszkodzony lub wadliwy towarZawsze sprawdzamy jakość wszystkich produktów znajdujących się w naszym magazynie. Jeżeli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy towar, jest nam z tego powodu na...Przeczytaj więcej Jak zostanie wysłane moje zamówienie? (sposoby dostawy)W Trendhim stale poszukujemy szybszych i bardziej opłacalnych sposobów, aby jak najszybciej dostarczyć twoje zamówienie do twoich rąk. Dopóki nie znajdziemy...Przeczytaj więcej Otrzymałem niewłaściwy towarJeżeli otrzymałeś niewłaściwy towar lub w Twoim zamówieniu brakuje jednego lub więcej produktów, skontaktuj się z nami i podaj następujące informacje: numer...Przeczytaj więcej Moje zamówienie jest niekompletneJeżeli w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami i podaj numer swojego zamówienia oraz nazwę brakującego produktu. Natychmiast wyśl...Przeczytaj więcej Nie mogłem odebrać przesyłki w domuZamówienia wysłane za pośrednictwem DPD Classic Jeżeli Twoje zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem DPD i akurat nie będzie Cię w domu, DPD poinformuje Ci...Przeczytaj więcej Jak zostanie zapakowane moje zamówienie?Nic nie jest dla nas ważniejsze niż dostarczenie zamówionego przez Ciebie produktu w nienaruszonym stanie! W zależności od tego, jaki towar kupiłeś, zostanie...Przeczytaj więcej Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?Niestety jedynym miejscem, w którym mógłbyś odebrać swoje zamówienie osobiście, jest miasto Horsens w Danii - tutaj znajduje się nasz magazyn. Jeśli masz och...Przeczytaj więcej

Czy nie znalazłeś tego czego szukałeś?

Cofnij
Resetuj moje hasło

Hurrra! Wysłaliśmy do Ciebie e-mail. Wkrótce będziesz się w stanie zalogować!

Ups! Potrzebujemy Twój emailPoprawny adres mailowy