365-dniowa polityka zwrotów z dowolnej przyczyny
Dostawa 19 zł - Bezpłatna ponad 149 zł
i
12 251 82 71 - (dni robocze w godz. 09:00 - 17:00)
Menu
Szukaj
Zaloguj się
Lista życzeń
Koszyk

Dostawa

Wciąż nie otrzymałem mojego zamówieniaMamy nadzieję, że znajdziesz w sobie jeszcze odrobinę cierpliwości, jeżeli faktycznie nastąpiło niewielkie opóźnienie - niestety czasem się one zdarzają i są sp...Przeczytaj więcejKiedy moje zamówienie do mnie dotrze?Sprawdź, czy w e-mailu pt. "Zamówienie zostało wysłane" znajduje się numer umożliwiający śledzenie Twojej przesyłki. Jeżeli otrzymałeś ten numer, przejdź do Jak...Przeczytaj więcejJak działa śledzenie przesyłek?Sprawdź, czy w e-mailu pt. "Zamówienie zostało wysłane" znajduje się numer umożliwiający śledzenie Twojej przesyłki. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zap...Przeczytaj więcejOtrzymałem uszkodzony lub wadliwy towarZawsze sprawdzamy jakość wszystkich produktów znajdujących się w naszym magazynie. Jeżeli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy towar, jest nam z tego powodu na...Przeczytaj więcejJak zostanie wysłane moje zamówienie? (sposoby dostawy)W Trendhim stale poszukujemy szybszych i bardziej opłacalnych sposobów, aby jak najszybciej dostarczyć twoje zamówienie do twoich rąk. Dopóki nie znajdziemy...Przeczytaj więcejOtrzymałem niewłaściwy towarJeżeli otrzymałeś niewłaściwy towar lub w Twoim zamówieniu brakuje jednego lub więcej produktów, skontaktuj się z nami i podaj następujące informacje: numer...Przeczytaj więcejMoje zamówienie jest niekompletneJeżeli w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami i podaj numer swojego zamówienia oraz nazwę brakującego produktu. Natychmiast wyśl...Przeczytaj więcejNie mogłem odebrać przesyłki w domuZamówienia wysłane za pośrednictwem DPD Classic Jeżeli Twoje zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem DPD i akurat nie będzie Cię w domu, DPD poinformuje Ci...Przeczytaj więcejJak zostanie zapakowane moje zamówienie?Nic nie jest dla nas ważniejsze niż dostarczenie zamówionego przez Ciebie produktu w nienaruszonym stanie! W zależności od tego, jaki towar kupiłeś, zostanie...Przeczytaj więcejCzy mogę odebrać zamówienie osobiście?Niestety jedynym miejscem, w którym mógłbyś odebrać swoje zamówienie osobiście, jest miasto Horsens w Danii - tutaj znajduje się nasz magazyn. Jeśli masz och...Przeczytaj więcej

Czy nie znalazłeś tego czego szukałeś?

Napisz do nas
Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze od 09:00 do 17:00
12 251 82 71
Opcje płatności

Akceptujemy większość kart debetowych i kredytowych. Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania.

Kontakt z nami
12 251 82 71

Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze od 09:00 do 17:00

Poznaj nas

Przeczytaj o tym, jak Trendhim urósł z niczego do ponad 5 000 wyjątkowych produktów. Każdy ma swoją historię… nasza obejmuje gazelę.

Znajdź nas