Otrzymaj 20% rabatu na wszystko | Kup za 170 zł i użyj kodu TH20

Otrzymaj 20% rabatu na wszystko | Kup za 170 zł i użyj kodu TH20

00:00:00
365-dniowa polityka zwrotów - bez zadawania pytań!
Dostawa 16 zł - Bezpłatna ponad 220 zł-
Kontakt z nami

Najczęściej zadawane pytania

Kupując u nas, masz 365 dni na zwrot całego zamówienia lub jego części, pod warunkiem, że opakowanie produktów pozostaje nienaruszone, a produkty nie zostały użyte.

Zwrot przedmiotu do nas jest bardzo prosty. Wszystko, czego potrzebujesz, to numer zamówienia oraz adres e-mail, który użyłeś do złożenia zamówienia.

Aby rozpocząć, kliknij ten link.

Prosimy pamiętać, że...

  • Przy zwrotach pobierana jest opłata manipulacyjna. Wymiany są zwolnione z tej opłaty.
  • Jeśli zwracasz zamówienie, które zostało dostarczone przesyłką ekspresową, zwrócimy Ci jedynie wartość opłaty za podstawowy sposób wysyłki.
  • Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta do opłacenia zamówienia.
  • Bezpośrednie wymiany są dostępne tylko dla różnych rozmiarów tego samego produktu. Jeśli chcesz dokonać wymiany na inny lub na droższy produkt, konieczna będzie realizacja zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
  • Produkty z personalizacją nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  • Produkty intymne, takie jak kolczyki i inna biżuteria do piercingu, skarpetki i bielizna, można zwrócić wyłącznie w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu.
  • Nie ma możliwości połączenia zwrotów 2 zamówień w 1 paczce. Komputery tego nie lubią. Zwroty każdego zamówienia prosimy wysyłać osobno.

PO UTWORZENIU ZWROTU:

Otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą opłaconą etykietę zwrotną.

Wydrukuj etykietę i naklej na przesyłkę zwrotną. Najbardziej przyjaznym dla środowiska wyborem jest, jeśli to możliwe, ponowne wykorzystanie oryginalnego opakowania.

Następnie oddaj przesyłkę w najbliższym oddziale UPS, a my zajmiemy się resztą.

Jesteśmy szybcy. Naprawdę bardzo szybcy. Jeśli w momencie naciśnięcia przycisku „kup” zorientujesz się, że trafił się jakiś błąd, nie wahaj się do nas zadzwonić. Postaramy się anulować zamówienie jeszcze przed jego realizacją, ale nie możemy zagwarantować, że paczka nie będzie już przekazana do wysyłki.

Niestety nasz system nie pozwala na dodawanie czy usuwanie pozycji z istniejącego zamówienia (komputer mówi „nie”). W tym przypadku najlepszą opcją będzie zwrócenie zamówienia, uzyskania zwrotu pieniędzy i niezależne zamówienie odpowiednich produktów.

Może zostało to już sprawdzone, ale musimy zapytać… może email trafił do spamu? Nasza wiadomość nie powinna się tam znaleźć, ale czasem to się zdarza. Niektórzy klienci poczty e-mail mają też różne zakładki czy foldery dla różnych wiadomości, a nasz email z potwierdzeniem zamówienia może się tam bawić w chowanego.

Jeśli nie możesz go nigdzie znaleźć, a od złożenia zamówienia minęło więcej niż 30 minut, skontaktuj się z nami, a my wyślemy Ci nowe potwierdzenie zamówienia.

Nasze produkty czasami padają ofiarą swojego własnego sukcesu i wyprzedają się. Kiedy tak się stanie, na stronie produktu pojawi się formularz umożliwiający podanie danych kontaktowych, aby otrzymać powiadomienie, gdy produkt wróci do sprzedaży.

Na szczęście mamy dostępnych wiele znakomitych modeli, a na dole strony znajdziesz sugestie podobne do wyprzedanego produktu.

Nie możemy się doczekać, aż otrzymasz swoje zamówienie i przymierzysz produkty po raz pierwszy! To jest radość, dla której żyjemy.

Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym śledzenie podróży zamówienia. W niektórych przypadkach może minąc kilka dni zanim przesyłka dotarze do Twojego kraju lub regionu i pojawi się aktualizacja na stronie firmy kurierskiej, która będzie dostarczać przesyłke. Ale możesz mieć pewność – Twoja paczka jest w ruchu.

Mamy biuro i magazyn tylko w mieście Horsens w Danii. Chcielibyśmy poznać Cię osobiście, ale nie możemy zapewnić odbioru na miejscu. Nasz system pracy działa bardzo poprawnie, ale dodanie do niego ręcznej obsługi zamówień mogłoby spowodować opóźnienia.

Dlatego oferujemy 365-dniową politykę pełnego zwrotu, dzięki czemu możesz robić zakupy ze spokojem ducha, że w bardzo mało prawdopodobnym przypadku, gdyby produkt Ci się nie spodobał, możesz go zwrócić – bez żadnych zbędnych pytań.

Tak! Na wszystkie nasze produkty udzielamy 2-letniej gwarancji na wszelkie wady produkcyjne. Jeśli więc stanie się z nim coś, co nie jest spowodowane normalnym zużyciem, wypadkiem lub niezamierzonym użyciem, napisz do nas na adres info@trendhim.pl i powiedz nam co się stało, jak to się stało, i załącz zdjęcie lub filmik.

Aby zobaczyć pełną listę dostępnych dostawców usług płatniczych w Twoim kraju, przejdź na sam dół tej strony. Wszystkie metody płatności są wymienione w stopce.

W Trendhim robisz zakupy jedynie jako osoba prywatna i obecnie nie obsługujemy klientów firmowych.

Ale… jeśli szukasz prezentów świątecznych dla całej firmy i chcesz kupić setki skórzanych plecaków, skontaktuj się z nami. Jesteśmy pewni, że uda się coś wymyślić.

Najnowsze artykuły

Najnowsze kolekcje