Szukasz konkretnej marki, która pasuje do twojej historii? Sprawdź nasze własne marki i znajdź swoje dopasowanie.
Trendhim wyrósł ze sprzedawcy męskich akcesoriów na poważnego międzynarodowego gracza e-commerce z ponad 6 000 unikalnych produktów pod 13 własnymi markami. Każdy egzemplarz jest starannie zaprojektowany w Danii i został stworzony, aby opowiedzieć inną historię.
Waykins jest to marka beztroska, będąca zawsze w podróży i zawsze gotowa na przygodę.
Nie możemy wysłać cię na plażę, ale nasze akcesoria mogą rozpalić twoje wspomnienia i przypomnieć ci, że chcesz pozostać poszukiwaczem przygód.
Fawler jest dla mężczyzny, który rozumie znaczenie inwestowania w jakość i długowieczność wynikającą z rzemiosła. Sam dokonuje swoich wyborów i szczyci się tym, że pozostaje wierny swoim wartościom i ideałom.
Bohemian Revolt pozwala ci być sobą... nawet wtedy, gdy musisz się dopasować. Nigdy nie bądź nudny!
Moody Mason to marka biżuterii dla prawdziwych mężczyzn – dowódcy i mężczyzny, który uwielbia zabrudzić sobie ręce i dobrego ojca, który robił szalone rzeczy, gdy był młodszy i nie jest gotowy, by przenieść się na przedmieścia. Moody Mason to nie tylko jedna rzecz. Dlaczego miałaby być?
Lazy Bear jest dla miejskiego odkrywcy. Tego, który patrzy na betonową dżunglę i widzi tylko dżunglę. Życie ma być przeżywane – zapakuj się na nie.
Salt & Hide rozumie, że na każdym rogu jest nowy cel i na każdym kroku widzimy świat inaczej. Nasze uznanie dla naturalnych materiałów wykracza poza kolorystykę, faktury i wrażenia… przypomina nam miejsce, którego jeszcze nie widzieliśmy, podróż, na którą jeszcze się nie wybraliśmy i zapala naszą pasję, by tam dotrzeć.
Sidegren reprezentuje współczesny skandynawski design i styl życia. Każdy starannie przemyślany element musi mieć cel wykraczający poza minimalną estetykę i, w prawdziwym duńskim stylu, płynnie mieszać się z funkcjonalnością.
Nie każda sytuacja wymaga ryczącego oświadczenia, aby zyskać uwagę. Lucleon jest dla mężczyzny, który rozumie, jak wywierać wpływ bez potrzeby zwracania zbytniej uwagi. To jego cicha pewność siebie i siła – a nie ryk – czynią go lwem.